OT: cena vozu

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Úterý Říjen 19 18:04:47 CEST 2010

 Asi jsem to spatne popsal, tak jeste jednou:

 Likvidator nafoti poskozene auto /vrak se neda rict/.
Vystavi aukci www.totalcar.cz
Tech par lidi co vedi o zminenem portale a jsou provozovatelem schvaleni, ze
tam muzou nakupovat se tam poperou o cenu.
Tim se zjisti /prej objektivne/ kolik je cena pouzitelnych dilu.
Pojistovna mi napise dopis, kde mi napisou, ze dostanu rozdil /cena minus
zbytky/.
Dale v dopise obdrzim kontakt na vyherce aukce a mam tyden na to, abych ho v
 pripade chuti prodat kontaktoval a on je povinen ode me poskozene auto za
 nabidnutou cenu koupit.

 Takze vrak si nenechali, s tim ja jezdim :).  A konecne se po me ve meste
 otacej zensky...

 O.