OT: cena vozu

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Říjen 19 17:10:16 CEST 2010

No myslim ze tohle bude zajimat asi vic lidi, mame  v praci podobnou
zkusenost

- Manik naboril kolegu který jel zprava, jak rikal asi jel "krokem" protože
toho svyho multivana hodil na strechu . nasem Doblu chybi kus predku ..
nastesti se nic nikomu nestalo -  bohuzel pojistovna triglav ma ponekud
divni pristup a CP i pres reklamy jak vsechno zaridi s ni nechce jednat. No
z dva roku starýho dobla nam prozatim udelali totalku, odhad na nejakych
100-120tisic , v aukci ho pry prodaji za nejakych 40-50 a zbytek doplati .
pochopitelne za 100 litru stejny auto nekoupite, rekli sme si ze to dame jak
akontaci za novy. Ovšem zatím nemame nic - policajti na miste vinika
neurcili, jde to na odbor dopravy a jak chapeme je tlak pojistoven aby
vinika neurcili protože pak nedaji nikomu nic a bude to fajn. Hlavne ze
vsichni musime povinne rucit L

Nakonec to snad budeme chtit opravit . i když kdovi

DJ

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondra hwnews
Sent: Tuesday, October 19, 2010 4:03 PM
To: HW-news
Subject: OT: cena vozu

Predem se omlouvam za totalni OT, ale jsou zde lidi se sirokym prehledem...

Nedavno me cerstva ridicka trefila stojiciho v kolone.

Ted mi pojistovna napsala, ze se jedna o totalni skodu na vozidle, a ze
obvykla cena je 43000, a cena vyuzitelnych zbytků, podle aukce kde moje auto
prodali, cini 21000.

Takze mi posilaj 22000 a vic se se mnou nebavi.

Ja nechtel sesrotovat auto, ktere bylo bez chyby. A at koukam na prodej aut
kam chci, tak podobny auto za 43000 nikde nenachazim :( .

Nemate nekdo poneti jak pojistovna urci obvyklou cenu ?

Da se nejak branit tomuto rozhodnuti ? V  tom dopise od nich nic takoveho
nepisou...

diky Ondra

PS: piste radeji soukrome, at nezatezujem konferenci...