OT: cena vozu

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 19 16:25:57 CEST 2010

Pockejte, nejak to nechapu, jak mohla pojistovna prodat vase auto?

K dotazum
Totální škoda je taková škoda, při níž součet všech nákladů na opravu dle
technologie výrobce a na odtah pojištěného vozidla (včetně daně z přidané
hodnoty) převyšuje obvyklou cenu vozidla (včetně daně z přidané hodnoty)
v ČR v době bezprostředně před škodnou událostí.
Obvyklou cenou se pro účely pojištění rozumí cena vozidla nebo věci, za
kterou by bylo možné vozidlo nebo věc pořídit na trhu v ČR v téže jakosti
a stupni opotřebení či jiném znehodnocení ke dni ocenění, zjištěná dle obecně
uznávaných ceníků vozidel.

V realu pouzije pojistovna interni ocenovaci tabulky, hadejte v ci prostech jsou :-)
Nicmene melo by to byt tak, ze vy mate auto a oni vam vyplati 22000, ted je na vas zda auto opravite nebo prodate za 21k Kc. Teoreticxky bud mate 48k nebo auto v cene 48k :-)
Pokud ona naborila vas tak mate narok na nahradu ostatnich nakladu tedy, pokud jste si pujcil auto tak vam za dobu od nehody do rozhodnuti uhradi i pronajem, dale by vam meli uhradit veci znicene pri nehode a tak.
Oni s vami vy s nimi , musite umet vyjebat.

Jirka

>Predem se omlouvam za totalni OT, ale jsou zde lidi se sirokym prehledem...

Nedavno me cerstva ridicka trefila stojiciho v kolone.
Ted mi pojistovna napsala, ze se jedna o totalni skodu na vozidle, a ze obvykla cena je 43000, a cena vyuzitelnych zbytků, podle aukce kde moje auto prodali, cini 21000.
Takze mi posilaj 22000 a vic se se mnou nebavi.

Ja nechtel sesrotovat auto, ktere bylo bez chyby. A at koukam na prodej aut kam chci, tak podobny auto za 43000 nikde nenachazim :( .

Nemate nekdo poneti jak pojistovna urci obvyklou cenu ?
Da se nejak branit tomuto rozhodnuti ? V  tom dopise od nich nic takoveho nepisou...

diky Ondra