OT: cena vozu

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Úterý Říjen 19 16:02:32 CEST 2010

Predem se omlouvam za totalni OT, ale jsou zde lidi se sirokym prehledem...

Nedavno me cerstva ridicka trefila stojiciho v kolone.
Ted mi pojistovna napsala, ze se jedna o totalni skodu na vozidle, a ze obvykla cena je 43000, a cena vyuzitelnych zbytků, podle aukce kde moje auto prodali, cini 21000.
Takze mi posilaj 22000 a vic se se mnou nebavi.

Ja nechtel sesrotovat auto, ktere bylo bez chyby. A at koukam na prodej aut kam chci, tak podobny auto za 43000 nikde nenachazim :( .

Nemate nekdo poneti jak pojistovna urci obvyklou cenu ?
Da se nejak branit tomuto rozhodnuti ? V  tom dopise od nich nic takoveho nepisou...

diky Ondra

PS: piste radeji soukrome, at nezatezujem konferenci...