Keramicka pozdra na odpory?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 19 14:10:04 CEST 2010

Jeden zasadni problem, ta zalevaci hmota by mela  byt hodne tekuta nebo sypka, uvnitr mam spiralku z 0.1mm dratu , kdyz tam zacnu silou tlacit nejaky tmel nebo silikon tak se mi nejspise zborti nebo se dotkne ci tak neco.
Zkusim najit neco na co bych to mohl namotat a cele to pak utopit v pouzderku.

V kazdem pripade na ten tmel mrknu.
Dekuji

Jirka

>Nepisete kolik to ma vydrzet. Nicmenen prodava se kamnarsky tmel - tuba
jak od silikonu, kterou jsem kdysi lepil cihly do kalici pece a to by
melo v pohode fungovat.

Je cerna a po vypaleni zesedne.

Radek Vicek