RE: [OT]Skype 5.0

www www asrock70 na seznam.cz
Úterý Říjen 19 12:04:46 CEST 2010

To ne, to rozdeli puvodni tluste dvojokno na dve mensi stejne jako v 4.0.
Jednak okno s kontakty, to mam klasicke a pak okno s konverzaci (chat),
Chatovaci okno je cca o 40% sirsi (nelze ho zuzit) a jeho 50% zabira plocha s obrazkem protistrany a "tlacitky"
cela obrazovka a smastatne okno.

Jirka

>Zobrazit/Usporne zobrazeni?
To uz tak bylo ve verzi 4.