Zákaz žárovek

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Říjen 17 18:58:51 CEST 2010

myslim ze sa to ujalo velmi dobre, akurat pre niektore aplikacie to
nebola moc vhodna technologia.
Od kolegu sa mi podarilo zachranit jednu dosku, ktorej funkciu teraz
robi jeden maly signalovy procesor. Rucne, ceruzkou kreslena schema tomu
dava este vacsi punc jedinecnosti :-) Je to z roku 1982.
Kolega vravel ze s tym nebol problem nadratovat ani ecl logiku, bohuzial
sa to uz nedochovalo, ale mali urobenu digitalnu spatnovazobnu slucku s
8-bit AD/DA prevodnikmi, diskretnymi nasobickami a pamatou.

http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/wirewrap1.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/wirewrap2.jpg
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/wirewrap3.pdf

b.