meranie spektra svetla?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Neděle Říjen 17 10:36:07 CEST 2010

> Jestli je vase myslenka takova, ze  na pravidelnych strukturach CCD
> chipu dojde k rozkladu svetla - teoreticky to tak je ale pamatujte, ze
> vsechny fotodetektory v ramci maximalni efektivity jsou velmi tmave -
> aby prevazne absorbovaly a malo odrazely

Nie, myslel som pouzit CCD len na detekciu, az po rozklade.

Zdaju sa mi byt dnes relativne dostupne, nelinearita vyssie uvedenych
prvkov je do 10 %, co sa mi zda byt omnoho lepsie, nez komercne CCD
v kompaktoch.

Lubos