Volani pres Internet.

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Říjen 14 16:11:32 CEST 2010

S tou prenositelnosti cisel by myslim mohl byt problem. Co se tyka samotneho volani, je to ok, ale kvalita zvuku jde trochu dolu (je to tak na urovni kvality mobilniho telefonu, nekdy o neco lepe, nekdy o neco hure). Pouzivam to jako pevnou doma uz nekolik let, mam sice pro jistotu dvojity telefon, ktery umi klasickou linku i VoIP, ale O2cku jsem za provolane minuty uz tech nekolik let nezaplatil ani korunu.
Operatora mam www.viphone.cz, jeho zakladni vyhoda je, ze za jednu 30 korunovou SMSku to muzete okamzite vyzkouset a kdyz se Vam to nebude libit, maximalne prijdete o tech 30 korun.

Jakub Serych

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, October 14, 2010 10:39 AM
To: Konference HW news
Subject: OT: Volani pres Internet.

Dobry den,

jake mate zkusenosti a nazory na volani pres Internet? Rekneme ze bych to pouzil jako nahradu pevne linky pro malou firmu/urad. Jde mi o spolehlivost volani a moznost pouziti puvodniho telefonniho cisla (to by se urcite nemelo menit).
Pripojeni k Internetu je nyni ADSL, casem bude mozna WiFi. ADSL ma nyni pevnou IP adresu, u te WiFi asi neni, ale nevim jestli je vubec potreba.
A jakeho operatora? Dekuji za nazory.

--
Martin Hanek