RE: Reference?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Úterý Říjen 12 11:11:35 CEST 2010

Resenim by mohlo byt AD589JRZ, ale v realu to bude z blata do louze, TME je sice ma za 50Kc, ale v realu nema a pochybuji, ze mit bude, Farnell ji jiz nabizi za vice nez 250Kc.
Pak tu je jeste REF1004C-1.2, ale ta sumi, vice nez si prejete, pokud snizite sum nejaktym RC clankem zvysi se impedance.

Jirka

>Mam v zarizeni referenci ADR431 2,5V noise 3.5uV a ted bych potreboval jeste jedno podobne stabilni napeti, neco mezi 0,5 az 2V, na velikosti tentokrate nezalezi, ale
na stabilite a sumu. Dalsi podminou je impedance vystupu do 1Ohmu.
Slo by pouzit ADR430, ale treba mate levnejsi reseni at jiz levnejsi referenci nebo napad jak, respektive cim nove napeti odvodit od ADR431.

Dekuji

Pavel