Membranova klavesnice

Standa Palas stpalas na quick.cz
Pátek Říjen 8 22:07:08 CEST 2010

Pred peti roky jsem tam jeste nejezdil...
O té vodotesnosti to vím jen od nich. Problém je,ze tam asi obcas stríkají
hadicí. Tu klávesnici chci celou vymenit, protoze je otázka casu, kdy odejde
dalsí klávesa.Ti lidi ,co tam delají se dost strídají a nekterí se s tím asi
moc nemazlí a kdyz  neco pokazí, tak se stejne nikdo neprizná. Ta
vodotesnost by se dala vyresit tím,ze by se to vzdycky pri cistení stroje
schovalo treba pod igelit, ale jak je znám tak by to zakryli
poprvní,podruhý,mozná i podesátý ale pak uz by na to zase kaslali.

Stana

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 07, 2010 10:09 PM
Subject: Re: Membranova klavesnice

Vidim pan kolega, ze tento problem ste mali uz aj pred 5 rokmi... ;-)

Inak aj bastl (odborne povedane prototypovy vyrobok) moze byt na urovni, len
si treba dat na prevedeni zalezat. A ak neprichadza priamo do styku s
potravinou, co asi neprichadza, tak by to snad nemal byt az aky problem. Ale
poziadavka na vodotesnost je uz predsalen trocha zavaznejsia... je na to aj
nejaka formalna "specifikacia"? Zvykne sa ta klavesnica trebars pravidelne
zaspinit a nasledne umyvat?

Vodotesnost by sa dala inak dosiahnut prekrytim "nejakej" klavesnice, resp.
sustavy tlacitok aj s LEDkami vhodnou samolepivou hrubou foliou - trebars aj
presne tou, ktoru pouzivaju ti membranovi klavesniciari... Teraz uz len
vyriesit drobnu otazocku, ze kde ju vziat...

Este jedna vec, ak je ta povodna klavesnica "pukava", tak by mozno stacilo
vymenit zlomenu "pukacku", to by za stastnych okolnosti mohlo ist bez
poskodenia zvysku klavesnice mierne chirurgickym ukonom...

wek