2/4 cestny usmernovac?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Říjen 8 12:34:14 CEST 2010

 8.10.2010, 12:29:04

Mohl by jste mi prosim vysvetlit jak je zapojeny tec 4cestny
usmernovac ? Ja se s tim doposud nesetkal.

A jen tak mimochodem, polovicni bude pouze stredni hodnota proudu, ale
trafo se navrhuje podle otepleni, tj. podle hodnoty efektivni. Takze
drat skutecne bude mit mensi prurez, ale nebude to polovina.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz