nabíječka v Lidlu

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Pátek Říjen 8 10:24:18 CEST 2010

Dobry den,

s akumulatormi Tronic mam zle skusenosti. Z jednej sady 4 aku mal od
novoty jeden clanok mensiu kapacitu, takze sa vybil ako prvy a potom
prepoloval. Z druhej sady zacal jeden clanok asi po pol roku vytekat.

Richard Kaliciak