Patek - relatkove CPU

Pátek Říjen 8 08:40:10 CEST 2010

2010/10/8 jan.kuba <honza.kuba na gmail.com>:
> No to je žrádlo..... ale chtělo by to overclock, se mi zdá , že těch 5 Hz
> takt je nějak málo :-)

5 Hz to je na relátko až až - možná by šlo zkusit zvedat takt a
vyzkoušet, kdy se CPU zahryzne, ale nenapadá mě, co by pak mohlo
pomoct - zvednout/snížit napájení? Případně začít chladit?

V katalogu Schneider je u relátka napsáno "maximální četnost spínání"
- bez zátěže 72 000 za hodinu, tj. 20 Hz, (se zátěží jen 600 za
hodinu, to bude ale asi pro těch 8A, kolik je max. zátěž kontaktu).
Pak je ještě limit ve zpoždění přítahu a odpadu cívky, což je cca 9 a
4 ms pro DC ovládání.

Takže overclock by asi šel, ale jen vocamcaď pocamcaď ;)

P.K.