Zavery, bylo Re: Problemy s vyrobou DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Říjen 8 07:36:24 CEST 2010

Takdiky pomoci nekterych z vas (zvlaste p. Riedel) se mi podarilo dobrat
opet funkcnimu procesu. Delal jsem zda se 2 chyby (o kterych vim), jedna z
nich v kombinaci s postarsimi foliemi.
1) Drive mi to nedelalo, u tech starsich folii musim davat pozor na casy
mezi jednotlivymi ukony (laminovani - sviceni - vyvolani). Mezi ukony jsem
vzdy cekal min. 10 minut (to jsem zachoval), ale ted nedelam mezery delsi
nez cca pul hodiny. Uz prestavka radu jednoho dne pusobila fatalni vysledky.
Drive jsem obcas zpracovaval az 5 dnu po nalaminovani.
2) Jak uz jsem psal laminuji za mokra. Zde se ukazalo dulezite tesne pred
nanasenim folie ohrat desku (asi 5s varici voda) i samotnou folii (proste
sliti varici vodou)

Diky vsem za pomoc, treba me zavery pomohou nekomu v budoucnu.
Marek