Altium Designer multisheet design?

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pondělí Říjen 4 15:31:12 CEST 2010

Design - synchronize sheet entries and port nepomohlo?

Tam by sa mali vsetky porty natiahnut a potom ich viete v scheme MASTER
pospajat.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka na seznam.cz
Sent: Monday, October 04, 2010 1:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Altium Designer multisheet design?

Dovolim si par dotazu k mutlisheet designu v AD. Dosud jsem se tomu vyhybal
jak cert krizi, ale ted kreslim neco vetsiho, tak jsem si jednotlive casti
nakreslil na zvlastni sheety a I/O v casti osadil porty pomoci Place Port.
Dal jsem predpokladal, ze na "finalni" vykres umistim symbol pomoci Place
Sheet Symbol, priradim mu prislusny vykres a AD mi na nej automatiky vykresi
vsechny porty ve vykresu. Toto se nestalo, mohu je tam ale umisti pomoci
Place Sheet Entry, to mi ale prijde jako docela pakarna.

Chci se zeptat zda jsem neco nepochopil ja nebo to je skutecne tak
krkolomne?
Lze AD nejak donutit aby vyjel vykres u krereho by Sheet symbol nahradil
vykresem pod nim schovanym?

Dekuji

Jirka