Kondenzator cca 50uF 5mOhm Imax 1000A?

Holec Jiří jiri.holec na o2.com
Pondělí Říjen 4 07:59:51 CEST 2010

Zajímavé kondenzátory dělájí taky tady http://www.zez-silko.cz/ ale nevím jestli si tam vyberete.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of www www
Sent: Sunday, October 03, 2010 9:29 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: RE:Kondenzator cca 50uF 5mOhm Imax 1000A?

Napsal jsem si o cenu, bohuzel, dalsi spolecnost, ktera taji ceny :-)
V kazdem pripade, diky provedeni na 250V je max kapacita 22uF, tzn. musel bych pouzit min. 2ks a nevim zda se mi to tam vejde.
Jeste me napadle.zda by neco takoveho neslo slozit z keramickych C, dnes lze za par supu koupit 2.2 respektive 4.,7uF v hmote X7R i Y5V, ale sehnat relevantni informace o vlasnostech C z techto hmot je docela problem, vetsina vyrobcu taji i ESR, o ESL nemluve a pulsni proud to jiz neuvadi vubec.

Jeste jednou dekuji
Jirka

>snad neco takoveho
  http://www.es-ostrava.cz/pdf/katalog_cz/Specialkond/KPI345250.pdf