IP telefon na routeru WR741ND

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Říjen 3 19:13:30 CEST 2010

Zdravím,
máte pravdu, lidi jsou konzervativní a fax je celkem nenáročný na
obsluhu. Takže pokud existuje nějaký balík, který zajišťuje faxování
T.38, asi by ho bylo možné do systému zakomponovat. Třeba i do toho
PjSIPu, to je dost modulární, tak proč ne. Nebo použít asterisk, ona už
i z té jednoduché brány pomalu vychází celá ústředna.
Jenže do toho se já nepustím, už proto ne, že to nemám kde zkoušet. A
jak jsem již uvedl není to projekt, který by bylo možno spáchat během
týdne. To by se musel najít nějaký silnější důvod, proč se do toho
pustit.

Mrazík