IP telefon na routeru WR741ND

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Říjen 3 13:45:37 CEST 2010

Asi vás zklamu, ale v použitém stacku PjSip podpora faxu T.38 není.
Hlavně moc nechápu proč používat analogový fax, když mám k dispozici IP
síť. A protože asi i jiní nepochopili, bude podpora v open source
software nulová. Můžu se ale samosebou mýlit. Chtělo by to někoho, kdo
má s IP telefonií víc zkušeností.

Mrazík