OT: software - zaujimave citanie

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Říjen 2 19:49:35 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 2.10.2010 od Milan B.:

> Videli ste niekedy v zivote nejaku modernu __xovu distribuciu?

Moderní jsem ještě v životě neviděl. Ale přesně jak píšu, viděl jsem
"kdejakou", kterou si musíš doprogramovat sám, nebo aspoň sem tam
překompilovat. A právě o tom přece píšu.

> Ale zato kazda __xova distribucia obsahuje software, ktory je
> ekvivalentom windowsovskeho software asi z milion dolarov (vratane
> vselijakeho shareware a utilit)

He he he :-))))) A to počítáš jak? Že je tam nějaký open source
textový editor, který může použít celé město zdarma, tak vynásobíš
počet obyvatel města licencí Office?

> - a to stve vsetkych distributorov windowsov a spol, lebo si myslia
> ze su o tieto miliony okradnuti.

Jo, souhlas, hrozně moc je to štve, úplně všechny. Já si taky vždycky
každý den před spaním říkám: "Sakra, každý ten linux tam má soft za
milion dolarů utility, ach jo, to mě ale šíleně okradli." A vždycky si
počítám: "Jeden milion ukradených dolarů, dva miliony ukradených
dolarů, tři miliony ukradených dolarů, čtyři miliony ukradených
dolarů, pět milionů ukradených dolarů, šest milionů ukradených dolarů,
sedm milionů ukradených dolarů, osm milionů ukradených dolarů, devět
milionů ukradených dolarů, deset milionů ukradených dolarů, jedenáct
milionů ukradených dolarů, dvanáct milionů ukradených dolarů, třináct
mili..."

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601