OT: software - zaujimave citanie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 2 19:39:39 CEST 2010

A ve velke casti funguje tak, ze ten milion potrebuje za to, ze ho autor
nauci fungovat alespon tak, aby se dal pouzivat. A kdyz ne milion, tak pet
let :)

Je pravda, ze neznam vsechny moderni -xove distribuce, ale ta, o ktere se tu
mluvi, musi byt zavrena v nejakem velmi dukladnem trezoru a ukazovana jen
nekolika zasvecenym z nejvyysiho kruhu :)

(Ale ze uz se to do toho flame dari otocit hezky, zejo?)

Pavel Kutina

P.S.: Linux ma moje sympatie, mam ho v soucasne dobe na nekolika masinach
kolem, ale spis na hrani, co a jak na tom jde udelat. Na masinach, na
kterych pracuju, mam Windows (s vyjimkou vyvojoveho web-, db- a fileserveru,
tam je samozrejme Linux take).

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 02, 2010 6:59 PM
Subject: Re: OT: software - zaujimave citanie

> Protože kdejakou __xovou distribuci si musíš doprogramovat sám, nebo
> aspoň sem tam překompilovat. Tam je to už z principu nutnost. Navíc
> cílová skupina je zcela jiná.

Videli ste niekedy v zivote nejaku modernu  __xovu distribuciu?
Predpokladam ze  nie, inac ste taskyto nezmysel nemohli tvrdit.

Ale zato kazda __xova distribucia obsahuje software, ktory je
ekvivalentom windowsovskeho software asi z milion dolarov (vratane
vselijakeho shareware a utilit) - a to stve vsetkych distributorov
windowsov a spol, lebo si myslia ze su o tieto miliony okradnuti.

-m-