IP telefon na routeru WR741ND

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Říjen 2 19:10:30 CEST 2010

Jo, jak chcete po někom práci, tak se už neozve...
Ale vážně. Včera jsem ještě koukal, jak na to analogové rozhraní (FXS).
Nějaký SLIC se snad ještě sehnat dá, ale stejně to chce -48V (to nakonec
S0 taky, ale tam není úplně nutné) a přes 100V AC na vyzvánění. FXO by
se opravdu dalo asi vystřihnout z modemu a o E+M pouze vím, že to
existuje. ISDN BRI na S0 je fakt o hodně jednodušší - jeden šváb a může
se chovat jako ústředna i jako telefon (po těch létech si už nevzpomenu,
jak se to správně označuje). A vy si ještě vzpomenete přidat k tomu fax
- tedy zařízení které jsem už 15 let nepoužil. Co je to 802ka ?

To nevypadá, že by se to dalo zvládnout za týden jako ta moje hračka.

Mrazík