OT: software - zaujimave citanie

Pavel hw na itherm.cz
Pátek Říjen 1 20:53:19 CEST 2010

A neni mysleno to ze je napsany program ve visual basicu ktery je prave
soucasti toho excelu a umi pracovat s jeho tabulkama?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, October 01, 2010 12:31 PM
Subject: Re: OT: software - zaujimave citanie

A vite ze ja taky pisu "programy" v Excelu? Slovo programy je v
uvozovkach protoze to prisne vzato zadny proceduralni program neni,
ale je to system s prakticky nulovymi vstupnimi naklady ktery v
soucasne dobe mezi vyvojovymi systemy zcela chybi. Takovy TurboPascal
nebo Fand (zapomenuty, lec chytre vymysleny produkt jedne ceske firmy)
nemaji pod Windows adekvatni nahradu. Takze tenhle stav castecne davam
za vinu soucasnemu stavu vyvojovych nastroju, nejen tem bastlicum
kteri lepi podnikove systemy v Excelu (coz opravdu neni spravne).

Ales Prochaska