DSP na takove to domaci bastleni?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Říjen 1 16:10:34 CEST 2010

Neviem co je na CD k PicKit2. Po nejakej dobe, co som pouzival ako
tanierik pod hrncek s cajom, mierne pozmenilo tvar.
Vsetko potrebne je na webe Microchipu - vratane aktualnych verzii
MPLAB-u, kompilatorov a inych nastrojov.
Samozrejme pokial ste zvyknuty na Mkroe Pascal, tak to je o inom,
zvlast pre ten Pascal. Microchip nerobi ziadny Pascal kompilator,
pokial viem.
Inak kompialtory od Hitechu sa mi pozdavaju menej ako tie od
Microchipu, ale to je viacmenej subjektivna zalezitost.

J.S.