DSP na takove to domaci bastleni?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Říjen 1 15:16:06 CEST 2010

Preco by 16-bitove MCU nemohlo pouzivat 24-bitove instrukcie?
Ved je to predsa Harvardska architektura (wikipedia poradi) a tam je
pamat programu a pamat dat jasne oddelena a nie je dovod pouzivat tu
istu sirku slova.
Podobne aj AVR ma 8-bitovu datovu zbernicu (je to 8-bitovy MCU) ale
programova pamat a aj instrukcie su 16-bitove.

Co sa tyka RAM, pokial by stacilo 32kB, tak je tu napriklad dsPIC33FJ256GP710.

J.S.