OT: software - zaujimave citanie

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 1 13:52:13 CEST 2010

Nastastie prisiel Android s polozkou

Instalovat aj SW 3. stran. J

j.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Dolnsky
Sent: Friday, October 01, 2010 1:16 PM
To: hw-list
Subject: RE:OT: software - zaujimave citanie

Presne, staci se podivat na male Windows tedy Windows CE, tam ani MS nevedel co dela, system x krat prejmenoval,
tak to tahl az k WinCE 6.0 pak vymyslem WinCE 7 a tam se preferuje programovani aplikaci v Silwerlight a instalace jen pres nejaky MS Web.
Priznam se, ze prestavam dnesnimu svetu rozumet.

Pavel

>Kolega raz povedal o jednom agilnom managerovi: Keby mohol, tak by aj
autopilota naprogramoval v Exceli..

Jedna popredna HW firma ponuka pomerne zaujimave high-end produkty (v
cenach > mnoho kEuro), a na ich spravu sa pouziva webove rozhranie. To
by az tak nevadilo, ale toto webove rozhranie je zavisle na Jave. Aj to
sa da prezit, vacsinu casu to funguje. V tychto dnoch predstavuju
novinku - webove rozhranie (okrem javy) je zavisle este aj na Adobe
Flash ....Vsetci sa tesime :). Nieco sa popsuje, a miesto riesenia
problemu budeme upgradovat (alebo downgradovat) Flash Player pripadne
reinstalovat windowsy.

Nedavno som potreboval pozriet nejaku e-knihu, tak som si stiahol Adobe
Digital Editions. Ake bolo moje prekvapenie, ked som zistil ze aplikacia
je napisana - vo Flashi. Skuste si ju.

Dovolim si parafrazovat Kuzmica: V IT mame - chvalabohu - idiotov na sto
rokov dopredu.

-m-