Nove RGB LED v DX respektive levne IC pro menice?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Listopad 30 15:54:07 CET 2010

Za mladych let jsem si stavel step down z tranzistoru.
Neni to zas takovy problem. V pripade LED bych navic stavel ten
step down jako proudovy (bez filtracni kapacity).
Tj. Spinaci tranzistor, LED, merici R.
Z mericiho R pak jiz pres neco s hysterezii (schmittuv klopny obvod).

Nekde mam knizku, kde delali step down z cohokoliv (MAA7805, MAA723, ...),
staci jen civka, dioda, a hysterizie v zaporne zpetne vazbe.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158