OT: Problem s kotlom Junkers Novatherm ZW20KE

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Listopad 29 15:06:27 CET 2010

Chybu s 15bliky jsem teda nenasel, ale v priloze mate stranku z servisniho manualu na ktere vidite jake hodnoty maji mit vsechna cidla a aktuatory v kotli.
Zkuzste promerit v provozu a pri vyskytu chyby.
Prikladam i manual, pro pripad, ze jste to nikda nepitval.

Pavel

http://www.edisk.cz/stahni/42767/ne.jpg_414.83KB.html
http://www.junkers.cz/files/navody/ju1296.pdf
http://www.servisjunkers.sk/data/Navody/140/ZS,ZW20KE%20(04.02)%20J1426.pdf

Dobry den,

mam problem s plynovym kotlom Junkers Novatherm ZW 20 KE. Nepravidelne
sa vypina a zacne blikat kontrolka. Castota blikania je asi 15 za
sekundu. Treba zmacknut tlacitko a kotol znovu naskoci.
Ked sme pred rokom zavolali servisakov, tak tam bola vymenena doska
riadenia za skoro 300 €. Teraz to robi zase.
Iny servisaci hovorili, ze vraj netaha komin. Ale ked tam bol kominar,
tak nam ukazoval, "pozrite sa, ako mi tie noviny taha z ruky". Takze tah
je dobry.
Kedze teraz ten byt vynovujeme, nebyva sa tam a ked tam prideme, je tam
zima ako v psej bude. Blbe je to, ze kym sme tam, tak kotol funguje
(kurime tam a pustame teplu vodu). Ked odideme, kotol sa od zialu vypne.

Poradi miekto, co tam moze byt vadne? Mozno nejake cidlo, ale ktore?
Pripadne nejaky kontakt na dobry servis plynovych kotlov v Bratislave?

Dakujem.
Richard Kaliciak