ZAVER Re: Nove radio bez CD

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 29 10:01:49 CET 2010

Tak ja take napisu zaver jak dopadl vyber noveho radia... ;-)

Shodou okolnosti jsem se koukl na ctvrtecni letak z Lidlu (nekdo sem
daval odkaz na ten klic na kola) a uvidel tam radio Silvercrest 2377:

http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/SID-327CF6D5-DA52F19C/lidl_cz/hs.xsl/index_14866.htm

     * autorádio s MP3 přehrávačem a možností bluetooth telefonování
     * odnímatelná ovládací jednotka s LCD displejem a klávesnicí
     * equalizér s digitálním zvukovým procesorem
     * znázornění informací ID3 (titul, umělec, album), funkce antishock
(ESP)
     * nahrávání ve formátech MP3 nebo WMA
     * AVRCP*: použití mobilního telefonu jako dálkového ovládání
     * A2DP*: bezdrátový přenos hudby z mobilního telefonu
     * včetně externího mikrofonu
     * přípojky: čtečka paměťových karet SD a MMC, USB 1.1/2.0, 1 x line
out, 1 AUX IN,
       1 subwoofer OUT
     * integrovaná čtečka paměťových karet a USB port
     * včetně dálkového ovládání
     * možnosti telefonování: zobrazení příchozího telefonního čísla,
zobrazení posledních 20 odchozích/příchozích hovorů, volba posledního
příchozího hovoru
     * příkon: 4 x 40 W

sel jsem se tam hned ve ctvrtek podivat a nikde nic - nastesti mi ho
nezapreli a prinesli ho ze skladu.
Cekal jsem nejakou hruzu z recyklovanych PET flasek, ale byl jsen
naprosto konsternovan v dobrem slova smyslu.

Provedeni radia naprosto profi (lepsi nez muj puvodni Blapunkt). Vsechno
funguje bez problemu - umi v rezimu MP3 skakat jak po adresarich tak po
skladbach. BT se bez problemu sparoval z mym iPhonem 2G s FW 3.1.3.
Zvukove je to take super proti puvodnimu radiu. A vzhledem k zaruce 3
roky neni co resit.

P.S. Co me docela dostalo je ze to umi grabovat do MP3 nebo WMA z CD
nebo nahravat z radia nebo AUX.

Radek Vicek