ZAVER: Re: Trochu OT : Jaký robotický vysavač..?

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 29 09:39:42 CET 2010

Dekuji Vsem za tipy..
Mel jsem pujcene celkem 3 typy vysavacu:
Samsung SR8855Navyboot
Rommba i 580
Clenmate QQ2L
Po nekolika testech jsem okamzite vyradil Clenmate - dokazal prejet
lupinek na podlaze nekolikrat po sobe a rozdrtit ho. Nasledne ho pak
castecne rozfoukal do "okoli" a to pred koncem uklidu. Take se mi 2x
stalo, ze se zaseknul mezi sedacku a klavirem v obyvaku a proste se
nedostal ven. Jednou se dokonce oprel do otevrenych dveri a kdyz s nimi
pohnu tak se zastavil a dal uz NIC.... bylo treba rucni HW reset.
Samsung fungoval pomerne solidne, rekl bych ze mel asi  lepe
propracovany algoritmus projizdeni prostoru, take tak casto netuknul do
prekazky jako Roomba, ale  snad polovicni saci vykon. Vubec na vyslednem
uklidu se Samsung projevil proste mensi vykonnosti. Po prejeti kabelu od
lampicky zacal chvili provadet zvlastni manevry a pote kabel a cast
mistnosti ignoroval. Take se nejak boji prostoru pod zidlemi. a
zapomenuta hracka na koberci je pro nej orisek.
Proste jednoznacne zvitezil iRobot Rooba 580 predevsim kvuli kvalite
vysavaciho a cisticiho ustroji. Je pravda, ze mak rozsypany na
dlazdicich si take nejdrive rozfoukal do okoli, ale nekdo tu zminil
upravu toho "vyfuku", kterou az aplikuji tento problem snad odstrani.
Kabel od lampickay prejela nekolikrat, jednou jsem mel pocit, ze ho
zacala na kartac namotavat, ale asi na to prisla a inteligentne se
vratila z5 s tim, ze kabel zas vyplivla ven :-(   Lehke hracky typu
figurka od clovece uspesne vyluxuje a tezzsim ( panenka, obleceni ) se
vyhne  v jednom pripade auticko poodsunula az ke zdi. Ale predpokladam,
ze hracky  pri uklidu na zemi nebudou.
Roomba ale delala suverene nejvetsi kraval, coz mi nevadi, pte bude
uklizet, az nebude nikdo doma. Take  vubec neuklidila cerny koberecek v
loznici. Proste se cernych veci boji a jezdi kolem nich, coz ale zminuje
i navod.
Takze jsem nakonec objednal tu Roombu 580 , snad bude mit manzelka
radost. Ja uz  mam radost  ted, a jsem presvedcen, ze ta "hracka" udela
doma kus prace.
Dekuji vsem za prispevky k tematu, vypada to , ze iRobot je asi slusny
vyrobek.
JaKub