[MECH] Jak sundat prilepenou remenici

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Listopad 28 23:12:21 CET 2010

Jinak klasicky se remenice, loziska, srouby,... lepi pomoci Loctite a ten pro
rozebirani predepisuje:

   1. Použijte místní ohřev na sestavu až do přibližně 250 °C. Rozeberte za
tepla.

> Kdyz ja bych tu remenicku docela rad zachoval, kdyz prezije i ten
> motor, tak to bude prijemny bonus (navic by vrtani uz mozna vlezlo do
> drazky)... Zkusim najit neco vhodneho na zahrati (zdroje panelakove
> dilny jsou omezene a do trouby to radsi davat nebudu, kdovi jak dlouho
> bych pak ten smrad vetral :) ) a uvidim.

Takze koupit, pujcit, udelat stahovak, nahrat a stahnout. Pokud na to clovek
neveme univerzalni stahovak, tak koupit kus pasovice, par sroubu,... i takhle
muze vypadat stahovak:

http://benedikt.lphard.cz/photo/index.php?gallery=Workshop/Lathe/Headstock&image=webp2180228.jpg

Radek