[MECH] Jak sundat prilepenou remenici

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Neděle Listopad 28 22:51:04 CET 2010

Kdyz ja bych tu remenicku docela rad zachoval, kdyz prezije i ten
motor, tak to bude prijemny bonus (navic by vrtani uz mozna vlezlo do
drazky)... Zkusim najit neco vhodneho na zahrati (zdroje panelakove
dilny jsou omezene a do trouby to radsi davat nebudu, kdovi jak dlouho
bych pak ten smrad vetral :) ) a uvidim.

Kazdopadne diky vsem za potvrzeni teorie, ze teplo je ta spravna cesta
KR