LCD monitor, ne-nativni rozliseni?

Josef Dvořáček - José josef.dvoracek na gmail.com
Neděle Listopad 28 01:22:09 CET 2010

Myslim ze vetsi rozliseni neni nikdy na skodu - pismo, grafika, filmy etc.
ma pak celkem logicky jemnejsi detaily a nekoukate na kosticky. Je to spis
problem nekterych aplikaci a asi i OS, ze se velikost systemoveho pisma neda
nastavit. U me na Ubuntu 10.4 jde toto bez problemu, takze nedokazu
posoudit.

jose