ICSP u PIC - HVP a LVP mod

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 27 22:08:38 CET 2010

Původní zpráva ze dne 27.11.2010 od HW CNCnet.info:

> Ted jsem si ale vybral PICy, ktere maji povoleno Vpp maximalne 9V a
> Presto jestli jsem pochopil spravne umi jen 13V.

Microchip pro tyto účely dodává položku:

AC164112 - MPLAB ICD 2 Vpp Voltage Limiter

Je to určené pro ICD2, ale můžeš to použít i pro Presto. Mám to doma,
je to jednoduchá a malinká destička, která omezuje napětí. Zapojuje se
mezi ICD2 a desku s PICem.

Můžeš si ji koupit tady:

http://go.clexpert.cz/Wl5k4.aspx

nebo tady (nejlevněji):

http://go.clexpert.cz/Hx3a1.aspx

a dokonce i tady (nejdráž):

http://go.clexpert.cz/a6K8X.aspx

A nebo si otevři tuto specifikaci od Microchipu, zalistuj na stranu 24
a tam najdeš schema a popis tohoto omezovače:

http://go.clexpert.cz/Ah4g3.aspx

Je potřeba si občas přečíst i takovéhle dokumenty, kde Microchip
popisuje zapojení všech těch jejich destiček a debuggerovacích
nástavců a zapojení debuggerovacích mikrokontrolérů, které dodávají.
Jsou tam zajímavé informace.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601