PIC 24,32 nebo ARM?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Listopad 27 20:28:34 CET 2010

Dotaz znel u nainstalovane verze. Pokud se nepletu tak v adresari s komplilerem je v adresari bin  pic32-lm.exe, ktery u licencovane verze vypise licencni cislo a
u eval asi eval nebo tak neco.

K ostatnimu se moc vyjadrit nemohu, ale pro PIC hovori dostupnost a cena, rekl bych, ze v ARMu moc MPU za 2$ nebude. Pro ARM ten Keil, nic proti MPLAB IDE, ale to se neda srovnat, kam se hrabe Bittner.

Kdyz je tu toto tema, ma Micropchip neco takoveho jako je Configuration Wizard od Silabs, Tedy konfiguracni programek v kterem si naklikam u vybraneho MCU konfikuraci vseho a on mi vygeneruje funkci Init() a ja nemusim premyslet co jak nestavit?

Pavel

>Free verziu c32 poznate podla toho, ze si stiahnete free verziu a
nainstalujete si ju.
Existuje set kniznic, pozrite na www.microchip.com/mal . Je v baliku
aj dokumentacia.
Skuste sa na to pozriet a ak vam nieco nebude jasne, zajtra vam
odpisemz lepsej ako mobilovej klavesnice.

J.s.