regulace vykonu vysavace

azehw azehw na volny.cz
Pátek Listopad 26 23:22:03 CET 2010

Ve vysavačích bývalo něco takového: http://www.postreh.com/phprs/view.php?cisloclanku=2006110201
Nevím proč tak složitě....
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Ondra hwnews
  To: HW-news
  Sent: Friday, November 26, 2010 10:50 PM
  Subject: regulace vykonu vysavace

  Preji vsem pekny den, tak dlouho si dcera hrala s vysavacem Zelmer 4000 az se na nas vykaslal...
  Prekreslil jsem schema, ktere prikladam a rovnou se omlouvam za prilohu.

  Z Atmelu nic neleze, takze se budu muset pokusit alespon nejakou regulaci vytvorit sam.
  Predstavu mam, ze tam placnu novy procesor a napisu do nej tech par radku, ale o rizeni motoru prakticky nic nevim. Najde se zde nekdo, kdo je schopny mi poradit aspon radove casy? Teda pokud budu chtit 50% vykonu, tak bude strida 1:1, ale v jakych intervalech je stridat.

  Dale mi neni jasny pin 6, ze by se tam detekoval pruchod nulou ?

  diky za reakce Ondra