OS windows: program komolí vlastní data, co s tím ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 26 16:13:45 CET 2010

> Ahoj, Pavle,

> toto píše člověk, který rozluštil strojový kód kalkulačky? :-))
> Nic ve zlém, ale taková pěkná nahrávka na smeč... :-)
>
> Hezký víkend
> Láďa

Zdravím,
  pro upřesnění - 2 strojáky dvou různých kalkulaček :-).
  Ale zde jsem to vzdal, hlavně i proto, že jeden stejný testovací řádek
uložený na třech počítačích vedl na tři různé výstupní soubory.
  Nebyly úplně různé, ale sem tam byte. Nebylo to něco jako timestamp.
Tipuji to na kusy neinicializované paměti - že ten program má vevnitř nějaké
pole, které alokuje, ani nevynuluje, jen zčásti vyplní a pak blokově zapíše
do souboru, ovšem po nějakém "scramblování", neboť jak říkám, ani názvy
kanálů tam nebyly nikde vidět (a jednoduchý XOR konstantou nebo rot13 to
není). Spíše by to mohla být nějaká komprese...
  Zdraví Pavel.