OT: 3D projekce

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Listopad 26 12:22:51 CET 2010

Puvodni   zprava  "Re:  OT:  3D  projekce"  od  "Ing.  Libor  Konečný"
(hw-list na list.hw.cz)" z 25. listopadu 2010, 22:35:55,
msgid:4CEED6BB.2050407 na mikrovlny.cz (1710 bajtu):

ILK> TAk  jsem  dnes  skousel  na LCD monitoru s obycejnymi papirovymi
ILK> brylemi  (cervena  modra)  shlednout  na  LCD  monitoru: Cestu do
ILK> vesmiru a vypadalo to perfektne

Kde  se  da sehnat nejaky film v tomto 3D formatu? A nevite jeste, kde
se  daji  koupit  ty bryle? Jedny sice doma mam (jak jsem psal, byly u
nejakeho nemecke knizecky s 3D hmyzem, co mam od detstvi :) ale hodily
by  se  dalsi.  Idealne  nejaky  konkretni  kram  treba v Praze, abych
nemusel obihat papirnictvi.

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz