Cim rozleptat IO

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Listopad 26 10:03:14 CET 2010

Dymiva kyselina dusicna, alebo koncentrovana sirovka za horuca.

Nedoporucujem robit doma, resp. bez prislusneho vybavenia, vzdelania a skusenosti.

Debatovali sme to na mikrozone v suvislosti s "fake" ATMega. Niekto tam spomenul aj rozpustanie v kolofonii, to by bola cesta na doma ak to na konkretny epoxid bude fungovat.

Ak chcete vidiet len ako vyzera wireframe, tak to sa da aj kladivom ;-)

Naco Vam to je?

wek