[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Listopad 26 09:48:14 CET 2010

Máme digitální na mimina, kvůli rychlosti (značku teď nevím).
Pokud se strčí do zadečku, tak měří v pohodě. Pokud si s ním zkusím
změřit teplotu sám v podpaždí, tak ukazuje hausnumera. Napadlo mne že
chyba může být v tom, že pod rukou ho člověk nedrží tak pevně, je tam
pomalejší přestup tepla, a algoritmus měření vyhodnotí konec
předčasně.

Ještě bych mu vytkl příliš vysoký tón pípání, mám problém to slyšet,
když je okolo nějaký jiný zvuk (třeba "no tak, ještě chvilku vydrž").

Tomáš