[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 25 23:39:18 CET 2010

Meli jsme doma nejaky noname a ten meril sice pomalu ale teploty vesmes
souhlasily. Ted mame take Hartmana - rychlobezneho a ten je naprosto bez
problemu.

Nicmene jednu poznamku - vypozoroval jsem, ze tyhle elektricke teplomery
maji problem s teplotama do 37st - nechapu proc, ale pokud se merim a
nemam horecku (tedy spis deti) tak to ukazuje v podstate co chce mezi
35-37st, ale jakmile se detem prehoupne teplota pres tech 37 tak to
najednou zacne merit naprosto v pohode. Odchylka maximalne 0.1st v ramci
nekolika mereni - coz mi u teplomeru za 200Kc bohate staci.

--
S pozdravem
Radek Vicek