[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 20:34:59 CET 2010

Digitální teploměr je co? Elektronické zařízení. Elektronické zařízení co?
Vyzařuje a přijímá elmag vlny. Tady hledejte příčinu proč to ukazuje pokaždé
jinak.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>

Možná je to taky metodikou měření - třeba malá tepelná kapacita nebo
já nevím co ještě. Jednou jednomu z dětí vycházela na digitálním
teploměru nějak moc divná teplota, tak jsem jej zkoušel měřit čidlem
Pt1000 a během minuty jsem naměřil teploty rozdílné o víc než 1
stupeň. Usoudil jsem, že chyba není ani v děcku, ani v platině, ale
prostě je tam nějaká další dost významná chyba a že to nemá cenu měřit
vůbec :-)