Re[2]: OT:Jak skladovat máslo (to opravdové, vzpomínáte?)

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 18:12:10 CET 2010

Puvodni   zprava   "Re:   OT:Jak   skladovat   máslo   (to  opravdové,
vzpomínáte?)"  od  "Pavel Kutina (hw-list na list.hw.cz)" z 25. listopadu
2010, 16:10:24,
msgid:0C7C5EC1DFC940CEA169842012169BC7 na aanet.cz (1611 bajtu):

PK> Jo  napadla mne vylepsena verze protihmyziho pripravku, vzhledem k
PK> tomu,  ze  uz  ted  ten  Biolit  funguje  jen pri primem zasahu te
PK> konkretni  letajici  potvory - vzhledem k tomu, ze jako hnaci plyn
PK> je  butan,  staci pouzit zapalovac :) Je to velmi efektni a clovek
PK> nemusi  tak  mirit.  Jo  a  da  se  pouzit libovolny sprej, takhle
PK> vsechny fungujou skvele :)

PK> Pavel Kutina

Pockejte,  az  Vam  horici hmyz v panice zaleti za skrin a zriti se na
koberec :)

--
 Dawid Ferenczy
 http://www.ferenczy.cz