RE:[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer

www www asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 15:57:17 CET 2010

Bohuzel nemaji, pokud pouzivaji tak ze starych zasob a u nas napriklad cela krajska nemocnice jiz pouziva digi (je nucena), proc a proc to sestra rovnou nepise podle odhadu mi neni jasne.
Vec resi  směrnice 76/769/EHS a tam se jasne pise 1. Nesmí se uvádět na trh:a) v teploměrech na určování tělesné teploty;
u tohoto pismene neni zadna vyjimka, vyjimku maji ostatni pismena, ale lekarske teplomery ne.

Zadny z lekarenskych velkobchdu k dnesnimu dni neni schopen dodat Hg teplomer.

Jirka

>Vyžebrejte na kamarádce, která pracuje ve zdravotnictví, tam pokud vím
maji výjimku (protože dobře vědí že digitální jsou na h...)

Tomáš