[OT] Odkud propasovat do EU rtutovy lekarsky teplomer?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Listopad 25 15:46:05 CET 2010

Tieto meraju presne ale hrozne tazko sa striasaju. Aspon tie, co som mal v ruke.
Inac digitalne su fakt na p*d.. Priamo v ambulancii mi 2 rozne v
rozpati 10min namerali 36.x a 39.x (to druhe sa blizilo pravde
potvrdenej ortutovym). Je to skusenost spred 4r, tak mozno technika
pokrocila..

miro