Odolnost 1-wire proti ruseni

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Listopad 24 22:52:38 CET 2010

RS485 Vam bude vyhovovat. Pouzivame RS485 na vzdalenosti i 2-3 stovky
metru s cca 20 koncovymi zarizenimi a zasadni problemy nejsou. Nektere
instalace jsou treba pod trolejovym vedenim trolejbusu. Dalsi vedeni
jsou i delsi, kolikrat vzduchem, zemi to neslo atd. Vzdy ovsem
galvanicky odelene, vedeni vzduchem pak chranene bleskojistkami a
transily. Zakoncovaci odpory tam nejsou ani pri techto delkach.
Pouzivame 3 vodicove vedeni - A, B a GNDR (pres odpor 100R na GND). Ale
casto se pouziva jen dvouvodicova sbernice.

Martin Hanek