Odolnost 1-wire proti ruseni

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Listopad 24 22:10:42 CET 2010

Dik za reakci. Ten problem s odrazy jsem docela cekal a potvrdil jste mi
to vy a koneckoncu i u me na stole - docela jsou koukal co vypadalo na
CRC soucty.

Ted jsem zacal zkouset RS485 a to je zcela jina kava. Uz to tu bezi na
stole proti sobe skoro dve hodiny (posilam si mezi dvema PICy jen cisla,
inkrementuju je a porovnavam) a zatim bez jedineho zavahani - at co se
tyka chyby CRC nebo toho, ze by zarizeni vubec neodpovedelo.

--
S pozdravem
Radek Vicek