Set top box s nahravanim.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 24 10:57:04 CET 2010

Koukám, že jsme na tom stejně. Mě to zatím vyhodilo hlášku o pomalém
disku jenom jednou, při nahrávání a zároveň timeshiftu. Ta ale zmizela
ihned sama. Nemusel jsem nic mačkat.

Ke spojování souborů do jednoho používám tohle:
http://www.softplatz.com/Soft/Utilities/File-Disk/Advanced-File-Joiner.html

Ale myslím, že by mohlo fungovat i:
copy /B soubor1+soubor2 soubor3

Zkoušel jsem to i převádět do AVI, ale dopadlo to tak, že jsem měl okno,
a okolo něho velký černý rámeček. I fe fullscreenu. Ale nevím proč to
tak udělalo.

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info