Set top box s nahravanim.

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Listopad 24 09:32:40 CET 2010

Já jsem před 14ti dny kooupil na Aukru za 700Kč nový Evolve DT-2025:
http://www.evolve.cz/d-dvb-t-rekorder-dt-2025-se-2-tunery.html

Tohle vypadá, že je to to samé, jenom novější verze.

Zatím to funguje. Připojil jsem k tomu 80GB 2,5" HDD v boxu z Aukra.
Pokud budete kupovat HDD, tak si najděte takový, který je vhodný do
těchto boxů. Tzn. má funkci, že pokud se s ním nic delší dobu neděje,
tak se dokáže zastavit. Ten můj to asi umí. Sice svítí ledka na boxu,
ale když vezmu ten box do ruky, tak se HDD zjevně netočí.

Co mi (zatím) vadí:
u nahrávání nastavovaného přímo z EPG není možné prodloužit čas nahrávání.

Když nastavuju časovač nahrávání (kterýkoliv), tak není možné zadat
ručně název pořadu. Ten se doplňuje z EPG. Jenomže když se začne
nahrávat, tak běží ještě předchozí pořad, takže to nastaví název podle
předchozího pořadu. Když si potom otevřu seznam nahraných pořadů, tak
ani jeden název neodpovídá, a já musím zkoušet a přejmenovávat :-(

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info