OT: Výběr LNB quad

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Listopad 23 22:14:21 CET 2010

Asi nemam prehled, ale mam ten nejlevnejsi, co se dal sehnat a cca 2
roky funguje a funguje.... IMHO to proste s velkou rezervou funguje (i
za deste a husteho snezeni, nevim jak moc to vadi... Pamatuju vypadky
pred fakt hustou bourkou, ale to pak pripominalo konec sveta ;-) )